Snälla hjälp mig!

Jag vet inte alls hur jag ska göra.
Just nu har jag en Mac dator från 2008 och den funkar faktiskt bra. Men man märker att den börjar bli gammal. Och ska jag ha en ny dator ja då blir det självklart en Mac en gång Mac alltid mac. Nu ska min bror sälja sin som är 1 år och det är en av de bästa MacBook air. Ny kostar den 21000. Men jag får den ju billigt.
Jag är lite sugen på att köpa en iPad. Men frågan är om min dator går sönder hur ska jag då kunna göra skolarbeten och fixa med alla kort? Då måste jag ju köpa en ny dator.
Och om jag ska köpa en iPad räcker det långt med en 16 gb eller är det typ inte lönt med så lite.

Kan inte köpa båda just nu så måste välja.
Någon som har några bra tips eller råd på hur jag ska göra?


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0