Storhandling

M vaknade tidigt. Milo skrek för mycket för att han skulle kunna sova. Han har börjat sova väldigt dåligt. Så han kanske ska byta skift! Det hoppas vi på!
Så han passade Milo medan jag handlade och i dag handlade vi ju inför kalaset på lördag. Vi ska fira att M blir gubbe.
Sen gick M och sov igen så vi gick i väg och fikade med en kompis och hennes son.

I dag satte jag Milo på pottan när vi gick upp. Så satte jag mig själv på toa. Han tyckte det var jätte kul. Och han tyckte nog han var lite stor. Visst det är tidigt. Men vi har sagt att det bara ska bli en rolig sak över det hela. Inget måste än på ett tag. Men han gjorde sitt behov. Jag vet inte vad som är bäst. När syster sätter Leon på toa går han ju bara upp och tar pottan med sig och stoppar leksaker i den. Så tänkte börjar jag smått nu så kanske han inte går i väg med pottan som sin kusin ;)
När började ni? Eller när ska ni börja med potta?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken sötis!

Svar: Tack <3
Zandra Örneling

2013-01-24 @ 20:37:23
URL: http://www.saaka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0