Lugn dag

Började med att äntligen plocka ner julpyntet! Älskar det när jag sätter upp det älskar det när jag tar ner det. Det räcker liksom med 2 veckor! Sen gjorde jag lite mat till Milo! När det var dags för Milo att sova middag somnade även jag in med han liggandes i min famn. 3 timmar senare vaknade vi upp. Det behövdes efter den natten! Även i natt verkar vara bli en sådan natt. Milo vaknade nyss av sin hosta. Även spydde upp en del slem! Nu somnar han inte om. Men M tar hand om han! Min älskade man kan ändra sig snabbt. Nu är det nya planer som smids. Jag man vet aldrig vad han hittar på. Hade inte jag stoppat han lite så hade nog både det ena och det andra hänt!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0