Helgen

I går var det fika dag! Mötte först upp Johanna som jag pluggade ihop med. Hon är nu färdig men skolan. Skulle jag också vart men fick en underbar son i stället. Men snart så. Det var ett bra tag sedan vi sågs så det var mysigt. Så tråkigt utan henne i skolan.

Sen vidare för att träffa Anna och söta Deniz som tyvärr sov hela fikan. Han är verkligen så underbart söt den där svurken!

När jag var på väg hem ringde mamma och frågade om hon kunde komma på kaffe. Självklart! Så en riktig fika dag blev det. Men endast kaffe och lunch. Inget annat!

Vi började dagen med en samtal till kusinen! Min fina Leon!

I dag åkte M och Milo till en kompis och hans barn. Dom hade lekt väldigt bra sa M. Medan de var borta så städade jag. Hade velat bara vara men det behövdes städas. Och det var riktigt skönt att städa ifred.

En skön helg än så länge!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0