Glädje

Får man känna skadeglädje? Jag känner det i alla fall även att skadan inte är sked. Men vad skit snack det finns! Miste en vän för att jag var ärlig. Ännu en gång får man höra vad de andra säger för skit. En dag kommer ni få se vad jag menade! Jag vill bara berätta massa. Men nej varför? Inga som riktigt bryr sig. Det är bättre att vara tyst!

Idag var jag och Milo på stan med fam. Dolk! Kusinerna hade saknat varandra. Även moster hade saknat bus Leon. För övrigt var de likadana klädd. Kläder de fått av mormor i julklapp!

Inatt myser vi i stora sängen! Skön stil min som har! Tar ofta kort på hur han sover! Ska göra ett album med bara hans sov stilar. Herregud min skapare vad jag älskar min son!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0