Namngivning och 1 års kalas

Vilken lyckad dag det blev i går.
När alla gäster hade kommit så samlades alla och jag hade bett min mamma få hålla i själva ceremoni. När vi hade berättat vilka namn han hade fått så tände vi ett ljus som jag hade gjort som det stod hans namn på.

Sen var det dags för mat. Hemma gjort alltihopa. Kycklingspett, fransyska, och fläsk ytterfile. Potatissallad och potatismos till barnen. Alla sa att det var jätte gott så det får vi hoppas på!

När alla hade ätit upp var det dags för paketöppning. Och det blev mer eller mindre KAOS när barnen ville hjälpa till att öppna Milos paket. Men det är så med barn och det är därför jag älskar barn!
Vilka fina saker Milo fick, Lego förvaring, Trunki resväska, massa ego, kläder, boxar, bilar, trehjuling, pussel, pengar, bestick, en bok där de hade gjort en saga av hans förlossning, en båt, en vas med ingraverat med hans namn, en jätte fin tavla på mig och Milo som Mea hade fixat, ett halsband och en bobby ferrari bil! Tror vi fick med allt! Jätte nöjda är Milo för alla saker. Och har redan testat det mesta!

Sen var det dags för kaffe och cupcakes. Hittade inga fina "flaggor" att ha i så gjorde egna där det stod Milo på. Jätte fina var de!

Vi är så glada och tacksamma för alla fina människor som kom och gjorde detta till en jätte bra dag för min son!

Kommer mer bilder när jag har fått dom av min bror!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0