Dagen innan för ett år sedan!

Vår lilla prins ville ju ligga kvar i mammas mage. Men mamman hade väldigt ont. Så i dag för ett år sedan var jag galet nervös. Endast mamma och M visste att dagen efter så var det kanske dags. För vi hade tid på fl för kontroll. Jag var galet nervös för att de skulle säga att jag kunde åka hem och vänta några dagar till.
Det var precis det dom sa. Men sen kollade de fostervattnet innan jag skulle få åka och helt plötsligt så blev det akut för att sätta i gång mig. Så bara att hämta in sakerna från bilen äta lite så man fick energi och sen sätta gång. 4 timmar efter kom Vår prins! Hemsk förlossning men vill så gärna göra det igen. Det är så häftigt. Det häftigaste var när de la han på mitt bröst för första gång!
I morgon fyller vår prins 1 år!

Denna bild är tagen några dagar innan han kom!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0