Astma

Det gör så ont i mig att höra min älskling hosta så och ha svårt att andas. Himla förkylningsastma. 2 dagar i rad har han somnat på en gång innan kl 18. Måste vara så jobbigt för han.

Är själv sjukt trött. Kan inte sov dels för att han hostar så. Sen har jag så ont i halsen på nätterna just nu. Gör till och med ont i örat när jag ska svälja.

Annars har vi haft en lugn dag. Vart inne trots att det har vart skönt väder ute. Milo åt våfflor och glass innan han är så himla hes efter allt hostande så glass var nog skönt för halsen.
Försökt plugga lite lindrande vård. Men var väldigt otaggad.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då, har din lille stackare åkt på förkylningsastma. Hade mycket problem med det själv när jag var bebis och under min uppväxt. Det kan ju växa bort så håller tummarna för att det gör det. Hoppas du är piggare idag och att lillen hostar mindre. Ha en bra dag!

Svar: Ja det brukar vara ganska vanligt. och vanligt att det växer bort med så det hoppas vi på :)
Zandra Örneling

2013-02-26 @ 10:49:57
URL: http://www.saaka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0