Ögoninflammation

Så var det dags för en ny "sjukdom" för Milo! Denna gång har han ögoninflammation. Så han är inte välkommen till dagis just nu.

Tur jag och Baba går om varandra så ingen behöver vaba. För i dag var det dags för första dagen på praktiken! Lite fundersam över var jag egentligen kommer att göra. Men jag tror nog allt det kommer bli jätte bra. Mycket annorlunda praktik.
Blev klar med hemsjukvården i dag eller jag fick betyg i den! Ett C! Det trodde jag inte så blev väldigt glad över det. Även jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba i morgon. Så typiskt vart ledig en hel månad och jobbat en dag. Har fått 2 dagar i maj som dom ville att jag skulle jobba men kan inte! Så tråkigt! Men så är det ibland!

M jobbar över i kväll också. 16 kvällar har han jobbat över denna månaden! Han jobbar och sliter min man.

Det gör oss bara starkare som par! Älskar dig för alltid!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0