Mys i sängen

I morse vaknade Milo vid 7. NEJ tänkte jag snälla jag vill sova längre. Gav han välling i sängen tog över han till vår säng och där somnade vi båda tätt ihop. Sov ända till halv 10. Gud vad skönt det var. Så idag missade vi vinka till mormor och morbror som åker förbi varje morgon på väg till jobbet.

Sen var vi i väg och mös med Lisa. Lunch på Ikea och fika hemma hos henne var vad vi gjorde i dag. Blev lite shopping på Ikea med så klart. Milo blev så arg när jag skulle sätta ner han i vagnen och han inte fick se Lisa. Han är nog lite kär i henne. Skiner upp som en sol gör han.

Fick C på engelskan. Å vad skönt det kändes. Var lite nervös när läraren ringde och vi skulle prata engelska men det gick ju bra. Så nu har jag ett betyg i engelska. Stolt över mig själv.

Här står Milo och vinkar nästan varje morgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lilla gullunge! :D

2012-09-28 @ 10:28:02

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0