Lista

Vart är din mobil?
- Precis jämte mig som alltid! 
Var är din andra hälft?
- Båda sitte jämte mig i soffan
Ditt hår?
- inte ens värt att nämna om
Ditt humör?
- Dåligt. Ganska så irreterad och trött
Din dagsplan?
- Hade ingen plan alls i dag
Det bästa du vet?
- När min son ger mig ett underbart leende
Din dröm i natt?
- drömde om Nathalie som jag jobbade med i turkiet
Ditt livsmål?
- Fler barn, jobb, lycka
Rummet du är i?
- Sitter i vardagsrummet
Din hobby?
- Milo
Din skräck?
- Döden
Var vill du vara om 6 år?
- I vårt hus eller kanske vårt andra hem lägenheten i Alanya
Vart var du igårkväll?
- Hemma
Vad är du inte?
- pigg
En sak du önskar dig?
- Vadå en sak? Men högst upp på önskelistan nu en diskmaskin
Var växte du upp?
- Mina fem första år i Jönköping, sen gjorde mina föräldrar ett dumt val att flytta till Habo där vi bodde i 14 år.
Det senaste du gjorde?
- Pratade med mamma
Dina kläder?
- leggings och linne
Din TV?
- Samsung
Ditt/dina husdjur?
- Förlorade min bästa vän för exakt 9 månader. Saknaden är stor efter min hund Bambam
Din dator?
- En macbook en gång Mac alltid Mac
Din bästa ägodel?
- Min mobil som jag snart ska byta ut till en Iphone 5
Saknar någon?
- Många fina vänner.
Din bil?
- Värsta sportbilen ;)
Favoritaffär?
- Ica Maxi. Är ju där typ 5 gånger i veckan ;)
Din sommar?
- Helt underbar fått uppleva Milos första sommar. Kunde vart bättre väder och en resa till Alanya så hade den vart super.
Älskar någon?
- Att jag gör
Favoritfärg?
- Rosa
När skrattade du senast?
- Idag åt Milo
När grät du senast?
- Kom jag faktiskt inte ihåg

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0