Religion

Så har vi gjort slutprovet i religion. Vet inte alls hur det gick. Kan inte ens säga hur jag tyckte det kändes. Vi får se helt enkelt.
Milo hade det bra hos mormor och morfar. Så tacksam att de hjälper mig så jag kan göra mina prov. Att allt går så smidigt.

Nu i kväll pratade jag med min fina vän Samantha! Det är 1,5 år sedan vi träffades sist. Sen dess har vi bara smsat och skrivit till varandra på Facebook. Men i dag så pratade vi äntligen. Och allt är precis som vanligt. Vi pratade på! Det är precis så en riktig vänskap ska vara. Saknar dig Sami! Hon och jag störtade varandra väldigt mycket när vi jobbade för Nazar. Speciellt den sista tiden vår sista säsong då Nazar var riktigt elaka mot oss. Och nästan hotfull mot Samantha som fick smyga i väg på natten hem till mig innan vi skulle flyga. Många minnen <3

Nu blir det god natt. Mina pojkar snarkar sen länge. Båda var sjukt trötta. Öronpropparna sitter i för i morgon är det lördag och det menas med min sovmorgon dag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Öronproppar är verkligen kanon. Så skönt att plugga i propparna och få sova ostört. Sover själv jämt med öronproppar för att det är så skönt och att jag sover mycket bättre. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du nått tips på sköna öronproppar att sova med?

2012-10-07 @ 18:14:11

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0