One Piece

Sitter just nu i min mysiga OP. Visst ser man ut som en stor bebis i den. Men det skiter jag i. För den är underbar. M är ute och gör något med hans kompis. De skulle ut och gå men han har vart bort i över 2 timmar så tror allt de gör något annat männen. Får väl se när han väl kommer hem.

Var en sväng på A6 med Sofie, Anna och alla svurk barn. Hade verkligen jätte mysigt! Vilka fina vänner man har!

När jag kom hade M en kompis här som jag aldrig träffat. Hur trevlig som helst var han. Ska hem till dom någon dag på middag. Han är turk och gift med en svensk tjej.

Inte lika skönt att prova den för 2 år sedan i 40 graders varme 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0