Möte 1

Jag vet att folk hatar när man säger A och inte B! Jag hatar det själv. Jag önskar jag kunde berätta för er och visst kan jag. Men jag vill att allt ska bli klart innan jag berättar. Jag vill inte att detta ska bli en sak som jag säger och sedan blir det inte så. Jag vill att alla ska se resultat! Så det dröjer lite till innan jag berättar.

Anledningen till att jag skriver på bloggen ändå är för att jag själv ska kunna läsa tillbaka och veta när jag gjorde vissa saker. Jag ber om ursäkt om jag gör folk sura eller nyfikna. Det är inte min mening. De ända som vet om detta är M och min familj! Så kommer det förbli tills den dagen allt är färdigt!

I dag var första mötet! Så nu är vi verkligen på gång. Känns skönt! Samtidigt som man är galet nervös.

Kommentarer
Postat av: Natta

Lycka till iaf! :) Det blir säkert toppen!

Svar: Tack :)
Zandra Örneling

2012-10-24 @ 20:44:46
Postat av: Susanne.j

Spännande :) hoppas allt går som du har tänkt dig :)

2012-10-25 @ 18:45:25

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0