Halv ett!

Klockan är snart halv 1. Och jag kan inte sova. Så här har det varit många gånger nu det senaste. Jag kan inte somna. Lägger mig ändå i sängen för att försöka sova och tillslut somnar jag ju. Men det är efter ett antal vänder i sängen! Sängen är så obekväm!
Sen är det så mycket som snurrar i huvudet! Det är inte en sak utan det är allt mellan A-Ö inget jag tänker gå in på alls! Men frågan är vad ska jag göra för att lyckas somna. Fundera på om jag ska börja läsa böcker igen innan jag ska sova. Ska jag inte lägga mig för ens jag verkligen inte kan hålla uppe ögonen. Usch jag vet verkligen inte!
Resfeber ja visst men det är inte det som stör min sömn!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0