Grattis

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det mammas födelsedag.
Det finns ingen mamma som du. Du betyder så mycket för mig. Du är en av mina allra bästa vänner jag har så roligt med dog. Du är min psykolog det är dig jag alltid prata med. Du är min mysiga underbara mamma.
Vi har inte alltid haft denna relation som vi har nu. Men jag har alltid älskat och uppskattat dig. Även att jag var dålig på att visa det. Så tar jag igen det nu.
Att du var med på Milos förlossning såg jag som en självklarhet. Jag visste att jag behövde ditt stöd. Du är den ända som verkligen förstår mig.
Jag älskar att se min son skina upp som en sol när han hör mormors röst. Han älskar dig och avgudar dig. Jag vet att du alltid kommer bara den bästa mormor som finns.

Grattis på din födelsedag älskade mamma!
Älskar dig!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0