Fast jobb

Tar väl och berättar det här också. 
Förra veckan fick M reda på att han hade fått fast jobb. Han ville inte jag skulle säga något då han inte hade skrivit på kontraktet. I natt skrev han på det. Min turk har nu fått fast tjänst på posten. Efter 6 månader där så är dom så nöjda med han att han fick fast jobb på posten.
Kan jag säga annat än att jag är så stolt över han?
Detta jobb har han fixat helt själv! Ingen AF som hjälpt han med något. Inget instegsjobb eller nystartsjobb. Han åkte själv upp lämnade sitt CV och fick komma på intervju. 
Han är så värd detta! Nu slipper vi tänka på alla OM som vi har gjort! 
Du är bäst älsklingen! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Superkul!!!! Får även gratulera här på bloggen!!!! Stor kram till er alla tre!!

Svar: Tack vännen <3
Zandra Örneling

2012-11-14 @ 14:52:09
URL: http://maxedius.blogg.se
Postat av: Esther

Gud vad kul :)

2012-11-14 @ 21:09:42
URL: http://mylifeallover.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0