En vän

Håller på med matte nu! Vissa uppgifter är som kinesiska för mig. Fattar typ 0
Då är det tur att jag har min fina vän Maria som reder ut det för mig. Hon tar sig tid ock verkligen förklarar! 
Maria har jag känt länge! Vi har jobbat ihop och nästan bott grannar. Nu är det flera år sedan vi ens bodde i samma stad. Det betyder att vi träffas väldigt lite för lite. Men när vi väl träffas är det så där mysigt som det alltid är. Hon är en riktig vän! En vän du inte behöver ringa eller smsa varje dag utan du vet att hon finns där. 
Det kan gå veckor utan man hör något men ändå så finns hon alltid där.
Hon vet ofta när ett fint sms behövs som mest! 
Jag saknar att ha henne nära. Jag saknar att inte kunna sitta och mysa på ett cafe ofta. Men jag är otroligt glad att jag har henne! 
Tror inte hon vet hur mycket hon betyder för mig! 
 
Tack min fina älskade vän för att du finns! 

Kommentarer
Postat av: Maria K

Älskar dig hjärtat!

Svar: Jag älskar dig! <3
Zandra Örneling

2012-11-26 @ 19:56:20

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0