Vaknat på fel sida

I dag började jag dagen med att vara barnvakt åt mosters sötnos. Och kusinerna är så gulliga tillsammans. Fast Leon vill gärna slå Milo i huvudet. Men det börjar gå bättre. I dag gungade han Milos babysitter när Milo satt där i. Ja sen blev ju självklart båda hungriga samtidigt så det var bara att mata dem samtidgt. Gick smidigt ändå.

Sen gick jag och Milo på en lång promenad till baby proffsen och tillbaka. Köpte en Bumbo till Milo. Har tittat på den länge och velat köpa en. Så fick jag pengar av Glenn för ett tag sedan så då köpte jag den för dom pengarna. Det tackar Milo så mycket för. Han provsatte den innan och verkar gilla den. Han är ju så pass stabil i nacken att han kan sitta i den. Men bara korta stunder. Men den ska nog bli en favorit.

I dag tog jag och M tag i saken och fixade konto till Milo. Var meningen att vi skulle bara ha ett sparkonto. Men efter att jag har frågat lite om fondkonto och även killen på banken så öppnade vi ett fondkonto till Milo som vi ska sätta in pengar på varje månad.

Min man har verkligen vaknat på fel sida i dag. Vi har inte sagt många ord till varandra sen han vaknade. Men man få ha sådana dagar ibland och jag låter han vara i fred i stället.

I dag testade jag att göra Kesoplättar och fy vad gott det var. Kan jag mycket väl fortsätta att äta.


Kommentarer
Postat av: Maria K

Sötnosen!

2012-05-04 @ 09:11:04

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0