Tidig god natt

Milo har inte sovit mycket i dag. Roligare att vara vaken och busa med kusinen. Så sen han kom hem har han typ sovit. Kom hem 16 då sov han en stund så vaknade han och ville äta vi 18 så bytte vi om på han sen var han lite kinkig. Men när jag och M åt så hade han somnat så han har sovit i sin säng sen 19 och inte ätit något. Får se när denna lilla man vill ha mat i natt.
Jag längtar lite till den dagen han hoppar över nattmålet. Men jag ska inte klaga folk som har det mycket värre.
Men som mamma säger alla mammor får klaga. För det är jobbigt på sitt sätt oavsett om din bebis sover nästan hela natten till dom som inte sover något.
En dag då kommer han att sova hela natten. Frågan är bara när. Men när han ligger där och le kl 3 på matten smälter mitt mamma hjärta.

Du är det finaste som finns! Det bästa som hänt mig!

Så här hittade vi våran pojk när vi hade ätit upp. Man ser inte riktigt hur han håller händerna men det ser roligt ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du prövat att bara ge honom nappen på natten ist för att mata honom? Funkade för en kompis till mig och hennes lilla tjej somnade om gott utan att äta...meningen är ju att man ska lära dom att natten är till för att sova på...han kanske inte är så hungrig egentligen...bara lite snuttig..:)

2012-05-09 @ 10:17:35
Postat av: Sandra

Ett sånt där täcke hade jag när jag var liten, Belma brukar gosa med det när vi är i Sverige :)

2012-05-16 @ 14:20:49
URL: http://saandylicious.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0