Sprutdax!

I dag ville pluttis inte alls sova länge. Men efter att få komma till mammas och pappas säng somnade han snabbt om! Och en lite sovmorgon fick vi allt.

 

I dag har vi varit hos BVC!Det var dags för 3 månads sprutan! Inget jag har sett fram emot. Min lilla älskling bli ledsen. Han hade i alla fall gått upp bra och växt fint. Nu väger han 5945 och är 61,7 cm lång. Så han följer kurvan så fint.

Sen var det dags för sprutan och han blev så ledsen. Jag fick nästan tårar i ögonen och såg att även M fick det. Å vad han skrek och var så ledsen. Han skrek länge. Blev lite tyst i bilen. Sen var han helt slut när vi hade parkerat la vi han i vagnen och då somnade han på 2 sekunder. Han har både varit glad och ledsen i kväll. Han började få lite feber nu på kvällen så han fick en alvedon innan han somnade min lilla älskling. Och i natt får han sova i pappas säng!

Hoppas vi slipper den hög febern i morgon. För i morgon blir det HALMSTAD! som jag har längtat!

 

 

 

I dag testade vi gå vagnen. Han når ju inte ner men det är på den högsta. Så när vi tar hem den så minksar vi ner den. Sen blir det till att börja gå. Men vi väntar tills vi har flyttat! Han blev lite ledsen först och fattade inte vad de var. Men sen började den låta och då var det roligare.

En liten ledsen kille som sov på sidan när vi kom hem. Nu måste vi försöka få han ligga mer på mage och sida.

 

 


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0