Min familj!

Det är inte alltid lätt i livet och det har vår familj verkligen fått veta. Vi är inte födda under en tur stjärna. Men tillsammans är vi starka.
Sjukdom efter sjukdom har vi fått diagnoserade. Olycka efter olycka har kommit. Och andra skador efter skador. Jag kan inte räkna hur mycket otur vi har haft. Men kan räkna hur mycket tur vi haft och det är inte mycket. Men ändå så ler vi. Vi undrar hela tiden när turen ska vända?! Senast i fredag fick vi ett cancerbesked! Vi orkar faktiskt inte så mycket mer!

Så vad är tur för oss? Ja att vi slipper mer sjukdomar och att dom ska sluta bli värre, att det ska bli lugnt nere i Halmstad med all skit på campingen som pågår, kanske en liten vinst. Nej man blir inte "lyckligare" av pengar men det underlättar en himla massa. Och hela familjen med respektive skulle kunna åka på en resa.

Nej vi vill inte ha mer skit! Vi skulle vilja leva normalt nu!
Jag tycker inte "synd" om vår familj och söker inte empati. Jag vet att det finns folk som har det värre. Men jag är trött och ledsen över allt som sker! Får ont i hjärtat när jag tänker på mins föräldrar. Min fina mamma och pappa vad har dom gjort för fel?

Jag älskar min familj och hoppas på lite mer tur än otur!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas det vänder snart, efter regn kommer solsken!

2012-05-07 @ 17:56:57
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/
Postat av: Tina

<3! kram

2012-05-07 @ 20:56:35
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0