Våren

Kan man säga att våren äntligen är här???
Å vad varmt och skönt det har varit nu i några dagar. Och jag vill bara vara ute. Det SUGER att inte ha en balkong. Men tur att det är så lätt att gå ut och sätta sig runt om där vi bor.


I går var vi ute väldigt länge och njöt av det fina vädret. Och det blir nog liknade i dag med tror jag allt. Inte vill jag sitta inne i alla fall. Och det vet jag att Milo inte heller vill.

Vi tror att han har kolik vår lilla pojke. Han skriker samma period varje natt och har kramper i magen. Vaknar alltid vid 2 tiden, äter och sedan somnar han inte riktigt om sen äter han vid 5 och sedan om vi har tur somnar han om vid 6. Så jag är ofta vaken mellan 2 och 6 varje natt. Det är tur att man älskar han!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat miniformdroppar? Om inte så gör det! Kan funka...:)

2012-03-24 @ 14:48:16
Postat av: therese

2012-03-24 @ 20:52:17
URL: http://thg
Postat av: therese

Hej gumman :) det behöver inte vara kolik men ett tips är att köra semper droppar det funkade fasiken som rena drömmen på mille han va lite orolig första månaden i livet i magen alltså ;) Men de finns miniform med men dom måste man ju droppa VARJE gång dom äter medans semper är bara 5 droppar om dagen..väääääärt att testa dom e piss dyra dock..MEN fortfarande så värt det..

puss

2012-03-24 @ 20:53:43
URL: http://thereese362.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0