Snabbt!

Jag kan inte förstå hur dagarna kan gå så fort! Jag vill kunna njuta mer av min son. Känns som jag inte hinner det.

I dag har vi gått en promenad och sedan gick vi hem till min bror och fixade korten som vi hade tagit med hans kamera. Shit vilken skillnad det är på vanlig och en systemkamera. Men min plutt bli lika söt på alla kort.

Har precis badat Milo och både jag och Milo älskar den stunden. Han njuter för fullt och jag njuter av att se han njuta.

I dag fick M ett samtal som vi har väntat på i några veckor. Vi vet mer om allt på torsdag eller fredag. Fy fan va skönt om det blir som vi vill.

Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om i bloggen. Blir mest om min skatt och M. Och just nu gör vi inte överdrivet mycket. Men jag älskar livet som mamma!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0