Massage

I dag är det fredag. Och jag älskar fredag. Även att man är mamma ledig så känner man att det är fredag.
Och i dag har jag lyxat till det med 60 min hel kroppsmassage. Fick ju det i födelsedagspresent av min underbara älskling. Så i dag var det dags. Och vad skönt det var.. Precis vad jag behövde. Jag har alltid velat ha något för mina ögon när man ligger på rygg för det känns så dumt att ligga där och blunda. Och tänkte även samma tanke i dag. Så helt plötsligt la hon en handduk över ögonen. Å va skönt det var!


I natt när vi åt vid 3 tiden så tänkte jag å vad jag längtar tills morgonen då det är en hel dag framför oss då jag får mysa med min underbara prins. Tänk vilken kärlek man har till sitt barn. Han är världens finaste och jag älskar han så!

Fått frågan vart jag köpte halsbandet åt mamma. Sidan hittar du HÄR!

Kommentarer
Postat av: Angie

Tusen tack :)

2012-03-16 @ 19:02:45
URL: http://canimyaa.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0