Måltider

I dag började vår dag tidigt redan vid 5:00. Milo har varit väldigt orolig i magen i dag och inte alls lika glad som annars. Men sådana dagar får hjärtat ha.
Han somnade gott i vagnen när han och baba gick på en promenad och jag fick en timme för mig själv.

Sen kom mosters goding Leon. Skulle vara barnvakt en stund. Min lilla underbara Leon!

Milo hade ju gått upp en del i tisdags. Helt ok, men han får inte fortsätta och springa i väg så. Och han förstod nog det själv för nu har han börjat äta var tredje timme i stället för varannan.

En trött baba och Milo vid frukosten!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej jag vill ha en tatuering med turkisk text tror du din pojkvän vill hjälpa mig översätta den ? Kram marielle

2012-03-29 @ 20:49:51
URL: http://mariellenilssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur mkt hade han gått upp om han inte får fortsätta gå upp i samma hastighet? Jättebra med knubbiga bebisar som har o ta av om det är så att de blir sjuka. Gurkan hade sist gått upp 720 gram på två veckor. Han ökar fort o fint o det tycker jag e superbra. :-D Små bebisar som man ammar kan inte bli för tjocka. Att de går upp rejält tyder på att man har bra mjölk. ;-)

2012-03-29 @ 21:14:59
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0