Knasig baba

Milo måste nog har världens knasigaste pappa. Men så söta dom är tillsammans. De lyssnade på fågelsången och dansade nyss. Sen dansade dom till stampa fötterna.

Nu ligger jag och Milo i sängen och jag ska faktiskt försöka sova. Även att klockan är 9. Men jag är så trött.
Vill tacka för alla som tipsar om dropparna. Vi har köpt dem för 3 dagar sedan och i dag har han fått ut massa gaser så vi håller tummarna för att det funkar. Tror inte Milo är så trött just nu. Han har sovit nästan hela dagen i dag, men det är ju tur att M ska vara vaken i några timmar till.

Blev inte så mycket ute i solen i dag. Vi gick hem till M kompis och fru och barn och fikade. Sen orkade jag inte vara ute efter det.

Nej nu säger jag god natt 21:18 en lördag kväll! När hände det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar inte dropparna så testa att byta ersättning...min lilla blev tjurig i magen av sempers ersättning så jag bytte till NAN och det blev mycket bättre...dock så brukar de vara lite tjuriga i magen pga av omogna tarmar...detta brukar gå över vid tre mån...;)

2012-03-25 @ 17:23:15

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0