Hv 71

I dag är det match och den går på Canal plus sport 1 det och med det menas att jag kan se matchen.
Jag säger inte att vi kommer vinna men vore ju inte fel att vinna över FBK! Dock kommer jag få äta upp från några av mina vänner som håller på FBK om dem vinner!


Milo sov nästan hela natten i sin säng. Men vid 5 så fick han komma till mamma och pappa. Så mysigt att ha han där. I dag har han pratat med sin dede (farfar) Älskar att se när M pratar om sin son till sin pappa. Han är så stolt och han skiner som en sol! Älskar mina killar mest i hela världen!

Snart kommer syster och Leon på en kaffe! Så bäst att fixa till sig lite! Gillar ju inte att det kom lite snö i natt och att det blåser ut. Hade ju gärna gått ut på en promenad!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0