Bada

Det här med att bada bebis hur ofta man ska göra det. Först hade jag hört att man bara få bada en gång i veckan. Men nu har jag hört flera som sagt att dem badar oftare.
Hur ofta badar ni era bebisar?

Milo älskar att bada och eftersom han har så mycket kramper i magen så tycker han om det extra mycket. Så nu mera badar vi han typ 3 gånger i veckan. Det är en mysig stund vi alla tre längtar till. Vi hjälps alltid åt att bada han eftersom att det är så mysigt!

Det är ju sjukt att så många säger olika. Att olika BVC sköterskor säger olika.

Bada ska alltid vara en mysig del i vår familj.


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi badar en gång i v men tycker d e ok o bada oftare. Gör d bars på kvällen när ni inte ska ut o ha olja i vattnet. Med sunt bondförnuft så kommer du långt

2012-03-25 @ 23:07:22
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag badar min lilla skrutta varje kväll...har gjort det till en mysig rutin...först bada, sen på med pyjamas, äta, sen sova...funkar skitbra och lillan somnar på stört i sin egna säng mellan kl 19-20...:) Så bada du honom mer än 3 ggr...:)

2012-03-26 @ 06:37:56

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0