Vänner och ovänner

Jag har aldrig haft svårt att lära känna folk. Att träffa nya människor är verkligen något jag älskar. Har träffat så otroligt många bra vänner!
Det är allt i från bekanta till riktigt nära vänner. Från olika städer, åldrar och olika status i livet.
Jag har vänner jag har vart vän med länge och jag vet vart jag har dom och dom betyder massa.
Har även träffat nya som betyder otroligt mycket för mig som jag verkligen kan berätta allt för!
Jag älskar verkligen dom som jag kallar VÄNNER och är så glad att jag har dom.

Så har jag även ovänner eller vänner jag inte är vän med längre. Och det finns ju en anledning till att jag inte umgås med den/dem längre kanske från min sida,barn andras sida eller bådas. Men jag saknar verkligen ingen så kallad före detta vän. Jag saknar inte dom jag aldrig pratar med som jag kanske umgicks med jämt innan utan vi kanske hälsar mest nu. Men det är inget som rör mig. Det finns anledning till varför jag inte lägger ner någon som helst energi för att skicka i väg ett sms eller något annat. Jag vill helt enkelt inte lägga ner min energi på sådana människor.

Jag är otroligt lycklig och glad över dom vännerna jag har. Vart ni än bor så betyder ni mycket!

Jag älskar att göra mina vänner glad. Allt i från att ge dom något litet till att bara skicka i väg ett litet sms.

Här är en tjej som verkligen betyder så mycket och som vet hur man kan göra mig så glad.
Att bara lägg upp ett foto på oss och skriva något gör mig varm!

Så mina vänner jag älskar er! Och mina icke vänner jag saknar er inte alls.


Kommentarer
Postat av: Anna

Loooove ♥

2012-06-04 @ 11:04:45
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Har en tävling i samarbete med Runns.se och Erikasgarderob.se där du kan vinna en valfri vara för max 200 kronor. Vill du vara med? Kika in här: http://angelica.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfri-vara-hos-erikasgarderob.html



BER OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR TÄVLINGSTIPS!

2012-06-04 @ 18:12:16
URL: http://angelica.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0