Tänder

Haft en hel mysig dag. Även att plutt har vart lite små grinig. Det är dom där jobbiga sakerna som ska komma fram i munnen. Det värsta är att det kan ju ta veckor innan den/dem kommer fram. I kväll kom han inte till ro. Försökte med det mesta men inget gick. Nu ligger han i babas säng och jag gick och la mig samtidigt. Så nu snarkar han jämte mig. Lilleplutt!

I går var pappa och M på handledningskurs för övningskörning. Så i dag var dom ute och övningskörde för första gången. Tydligen hade det gått jätte bra så körkortet får han nog till hösten. Han var så glad när han kom hem.

Pratade nyss med Maria och planerade lite om midsommar! Längtar galet mycket. I morgon är det bara 2 veckor tills vi åker upp.

Och bara 2 veckor kvar i denna lägenheten. Sista veckan innan vi flyttar bo vi hos mamma och pappa dom är på semester. Känns skönt att man kan packa allt den veckan. Och ha kaos här utan att behöva sova i kaos.

Fick en fråga innan varför jag inte lägger ute så många bilder på Milo på Facebook och bloggen. Lägger ju ut mer bilder på bloggen än Facebook och jag vet inte varför. Men på instagram så lägger jag upp allt i fån 1-10 bilder på en dag. Så vill ni se massa bilder på min plutt så följ mig där. Vill även ha mer folk att följa så har du så kommentera så kanske jag kan följa dig. Då jag älskar när folk lagt upp bilder.

Nä nu ska jag sniffa bebis hela natten! God natt!


Kommentarer
Postat av: maria

Haha jag gillar nedräkningen ;)

2012-06-07 @ 09:04:09
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0