Rabarberpaj

När vi var i Hällefors i stugan så hade dom massa rabarber och Marias mamma var så snäll så vi fick ta med oss lite hem. Har precis ätit en paj. Gud vad jag saknar rabarber. Skaffar vi hus eller radhus så är det något jag ska ha i trädgården.

Vi bor hos mamma och pappa just nu för att vi håller på att packa och allt. Eller har ju inte ens börjat. Jag har verkligen ingen energi. Plus att jag känner mig helt sönder stressad. Men i alla fall och vi tog inte med oss någon badbalja utan Milo fick duscha med baba! Oj vad han älskade att sitta med baba och duscha och blev galen när han tog bort strålen.

Milo har verkligen ett jätte temperament. Han kan bli riktigt arg.. Undrar vad han fått det i från..
Har en hel del frågor att ställa till Bvc i morgon!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0