Premiär

I dag var det premiär för bechen 2012! Riktigt nice var det. Lagom varmt. Blev lite varmt där ett tag och då tog jag mig årets första dopp i vättern. Svalkande och skönt. Milo trivdes på bechen han också. Låg mest och sov så gott plutten!
 
Stressat en del när jag kom hem. Hem till mamma för hon ville träffa Milo innan vi åkte. Men nu sitter jag framför datorn och ska kolla på PPL innan jag ska hoppa i sängen tänkte jag! 
För i morgon bär det äntligen av upp till Maria och Hamza. Å vad kul det ska bli att träffa dom! 
 
Milo är jätte snäll på dagarna skrattar och pratar. Men på eftermiddagarna och kvällarna är det som att han får ont i tänderna. För shit vad han skriker, tuggar på allt, är ledsen. Varenda kväll har det vart så här nu. Och just nu somna han lite som är bäst just för kvällen. Jag är glad han bara somnar. Inte kul att se han ha ont hjärtat mitt!
 
I dag fivk vi hem hipp sverige tröja! Som dom delade ut. Nu har han 3 st.. Men tog en större stl så han kan ha den senare i stället!
 
Nej nu mys och sedan sängen

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0