Helvetes dag!

I går hände det lite saker som gjorde att jag var i väg en snabbis med bilen! Fick ta upp Milo och åka i väg. Efter det hade jag svårt att somna. Somnade nog vid 5 tror jag och sedan skulle jag upp vid innan 9.
För i dag har min mormor fyllt hela 75 år. Så skulle till Ica maxi för att hämta tårtor som hon skulle bjuda på till hemmet där hon bor.

Klär på mig och Milo och ger han mat och tänkte sedan att jag skulle ta en promenad till ica. Går och när jag väl är framme (tar ca 15 min) så kommer jag på att fan plånboken ligger ju i bilen. Det var bara att bege sig hem igen. Och eftersom jag hade tider att passa tog jag bilen tillbaka till maxi. När jag väl var på maxi skulle jag skicka i väg lite tradera vinster och det jävlades ju jätte mycket. Så det tog sjukt lång tid.
Så innan jag var hos mormor var kl 11. 2 timmar tog det alltså för mig.
Men väl där fikade mormor, farmor, jag och Milo och firade världens bästa mormor!

Sen rann bägaren över mig. Jag har stressat så sjukt mycket dom senaste veckorna. Inte hunnit med något känns det som. Satt mig och min son i andra hand för att hjälpa andra. I dag rann det över och jag bara grät. Jag var så trött. Jag har så mycket stress inom mig och allt med flytten och Milo som krånglar varje kväll och andra personliga saker.

Jag längtar tills flytten är klar och jag kan ta det LUGNT!

Tur jag har världens finaste son som gör alla svåra stunder till lättare!


Kommentarer
Postat av: Therede

Puss

Svar: <3
Zandra Örneling

2012-06-28 @ 22:45:42
URL: http://thereese362.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0