Fiska

I dag var mina pojkar ute och fiskade. Mysigt för dom att göra något bara dom. Inte för att Milo fattar något nu kanske. Men M gör ju och han njuter!
I helgen ska M ut med några turkiska vänner och fiska. Någon som hade någon båt. Så hoppas dom får fint väder.
Även jag hoppas på det fina vädret.

Milo sover i babas säng i natt. Jag är inte alltid perfekt och ibland kan jag inte låta han ligga i sin säng pga vissa saker. Så nu myser vi i sängen. Eller ja han snarkar ju redan. Tänkte göra han sällskap nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man får göra precis som man vill!:) Aylin har sovit hos oss sen dag 1 och hon är helt underbar ändå! Jag tror att man ska göra precis som man känner, då blir det bäst. Jag tror att barnen blir tryggare av att få sova hos sina föräldrar när dom vill. Sttrunta i andra och gör som ni vill :) Så stor han har blivit förresten! Jättefin :) Kram

2012-06-13 @ 08:30:48
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Grattis du har vunnit en tävling i min blogg :)



http://millahoman.blogg.se/2012/may/tavling-baby-foot.html



Kram // Millah

[email protected]

2012-06-13 @ 10:18:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0