Baba

Sitter och väntar på att min älskade son ska vakna. Han somnade ju inte för ens 23 i går så han får sova ut i dag. Mycket intryck för han i helgen så han behöver nog det. M gav han mat när han kom hem. Så han vaknar väl snart av att han är hungrig.
Och han lär nog inte sova så mycket i dag på dagen heller. Ska ut till syster och vara barnvakt och Leon och då brukar han inte få sova så värst mycket. Så lika bra att han får sova nu!

Jag älskar mina pojkar så otroligt mycket. Jag är så glad för att jag har dom. Att se dom tillsammans gör mig så himla varm. Man ser hur mycket Milo tycker om sin pappa hur han skiner upp när han vaknar. Och jag älskar att höra när M pratar om Milo han är så stolt. Å min lilla familj!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0