4 månader

I dag är våran älskade prins hela 4 månader. Och det firade vi med ett besök på bvc. Där han visade upp sin goda sida och tjatade massa med Kerstin! Han hade mycket att berätta.
Hon tyckte hans huvud hade blivit mycket bättre. Och vi pratade om han blåsljud, hur vi skulle göra med maten och sömnen och kollade även tänderna eller tandköttet! Än så länge är dom inte upp! Han följer sin kurva så himla fint och hon tyckte han var så duktig med allt han gör.

Sen var det hem och packa lite i lägenheten. Medan syster kollade till barnen! Usch jag vill inte packa mer. Någon som vill göra det för en guldpeng åt mig?

I kväll är det äntligen spanien-portugal. Det ska vi fira med lite vin hade jag tänkt mig. Kan jag behöva.

M är i väg och tränar han tycker han har blivit tjock. Och Milo ligger i babysittern och snarkar så just nu njuter jag av lugnet!

Kommentarer
Postat av: maria

Dom är lika gamla alltså?=) För vi pratade nämligen om det häromdan och då sa Hamza det, att han trodde M var lika gammal som honom. Längtar redan efter semester, hehe!

Svar: Ja dom är lika gamla! Eller din man är ju ett år yngre ;) eller hur var det!Haha kan förstå det men september å kemer here we come
Zandra Örneling

2012-06-27 @ 21:58:39
URL: http://marusschka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0