Somnade själv

I dag somnade Milo själv i sin säng. Det var länge sedan det hände. Men han var galet trött också så vet inte om det kommer bli en rutin. Men men! Det tar vi en annan gång!
 
I dag har instagram vart nere halva dagen usch vilken panik jag har haft.Älskar att kolla på alla bilder! 

Min fina vän Anna berättade att hon har bokat en resa till Alanya i höst. Alltså så ska hon dit 2 gånger i höst och var där en gång i våras. Tina är där nu. Jag vill så gärna besöka min hemstad i år igen. Men nej då! Detta blir första året på 5 år som jag inte åker dit. Fast jag tycker ändå det är ganska skönt att inte åka dit i år. Skönt att åka med en liten bebis. Och eftersom M har fått förlängt på posten så blir det att vi väntar lite till med att resa till Adana. Men vi hoppas att kunna åka i början av nästa år. Då har vi nog lyckats spar ihop lite mer pengar så vi kan shoppa ordentligt.

I dag såg vi 2 riktigt bra filmer på raken. Jag som brukar bli rastlös när jag ser på en. Men jag är verkligen så slut i kroppen.

Nu är det dags att sova! Milo somnade halv 10 så jan vaknar nog runt halv 10 i morgon. Å vad jag njuter så länge han håller fast vid denna rutin! För jag vet att det kan plötsligt ändras! Men min älskade lilla pojke vad han har utvecklats dom senaste dagarna och kan göra massa nya saker!

Måste säga grattis till världens finaste Milyan som fyllde 2 år i dag ! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Synd att ni inte åker till Adana men bäst bäst att han fått förlängt!! Bättre än så blir det ju inte hehe!! Puss

2012-07-01 @ 08:16:27
URL: http://Thereese362.blogspot.com
Postat av: maria

hallå eller om du har sett TVÅ bra filmer så kan du väl åtminstone säga vad dom heter kvinna ? :)TIPS TACK

2012-07-01 @ 17:57:36
URL: http://marusschka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0