Segt!

I dag har vi haft en riktigt seg och skön söndag precis vad vi behövde. Jag har kollat på min turkserie mer än halva dagen. Vi har turats om vem som får ta hand om Milo. M var iväg en sväng med en arbetskamrat sen tog faktiskt han hand om Milo större delen då jag har blivit förkyld. Hatar att inte kunna andas genom näsan. Min prins verkligen älskar att äta gröt det måste nog vara hans favorit för vad han åt i dag, blev ilsken när han inte fick och skrattade när han åt! Söndagnatt och baba är på jobbet. Vi båda saknar han! Så skönt när helgerna kommer och vi får mysa. Man märkte att M hade haft han större delen av dagen då han var väldigt pappig när jag skulle ta han. Och m är så söt. Han vill knappt ha milo ute på balkongen för han trodde någon skulle kunna ta han. Vi har balkong utanför ytterdörren. Ska ta kort så får ni se vad jag menar.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0