Saknad

Njuter för fullt i Halmstad skönt att bli ompysslad av mamma. Och får god mat! Men saknaden av min älskade man är stor! Men den saknaden är underbar, man uppskattar varandra så när man ses igen. Fast jag max en vecka räcker i från han sen skulle jag nog dö lite. Jag satt och pratade med mamma innan och jag är så glad att vi lever det liv vi lever. Är ändå 28 och 29. Att slippa leva i Alanya med allt som sker där nere. Att få bo i Sverige och bygga upp vårt liv. Att Milo får växa upp så som jag gjorde. Är så glad att bara behöva semestra i Alanya. Även att jag älskar Alanya så är det verkligen inte kul att leva det livet. Och som jag säger jämt det är mina tankar. M tror han ska få lite semester i höst. Undrar vad vi ska hitta på då för mysigt.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0