Mys helg

Haft en riktigt mysig helg. Började med i fredags att jag äntligen fick träffa Elias och Elif Sofies barn. Dem har varit i Turkiet sen den 28 feb dagen efter milo föddes åkte dom. Så hela 5 månader. Men visst var dom blyga i början men det släppte som vanligt. Och båda pratar bara turkiska nu. Vi gick till rocksjön och badade, solade och fikade. Männen pratade och pratade. De hade nog en massa att ta igen. Sen gick vi hem till oss för att grilla! Och sedan avslutade vi kvällen med Okey som vanligt. Saknat det massor. Sen i går skulle vi åka till Stadsparken alla men när vi väl var på väg så vi var hemma hos S&S killarna kollade på film jag och Sofie pysslade med barnen. Sen var det uppehåll så vi gick till lekparken. Jag och M avslutade kvällen med städning och sedan mys i soffan med film. I dag skulle vi följa med dom upp till Stadsparken men M vaknade så pass sent så blev inget. Mamma och pappa kom på fika i stället. Nu har M åkt till jobbet och jag ska sova till Milos underbara andetag


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0