Halmstad

Vi skulle åka till Halmstad i morgon egentligen men pga lite saker så åkte vi i dag i stället. Mötte upp mamma och pappa på gekås. Så det blev lite shopping där. Det mesta till Milo självklart. Massa barnmat som nästan var halva priset på. Sen fick han en potta (nej han ska inte använda den än, men jag älskade den och då passade jag på att köpa den nu när den fanns) sen fick han 2 fina tröjor. Och lite annat smått. Själv blev det 2 älskade linnen och lite annat smått. M ska också få en present eftersom han är hemma och jobbar. Summan slutade på 800 kr. Inte mycket för att vara mig. Milo hängde med mormor så jag kunde gå där själv! Nu är vi äntligen i Halmstad och myser! Vårt älskade Halmstad!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0