Äntligen

Äntligen funkar blogg appen igen hoppas jag i alla fall. I dag har vi haft en skön och mysig dag. Var på mat mässan från hela världen som är i Jönköping nu. Men precis när vi kom så kom värsta regnet så fick ta en fika så länge. Sen köpte vi lite gott från olika stånd. Bland annat oliver från Grekland men när vi kom hem fanns det inga oliver. Nej min klant älskling hade tappat den påsen eller något! I morgon blir det städning av lägenheten har vi tänkt. Så skönt att allt är i ordning. Och tydligen blir det inte Halmstad för ens på torsdag. Men skönt att få komma ner. Fast ja vi vet inte än. Det är ju lite som händer med villavagnen just nu. På söndag ska vi åka och köpa blommor till balkongen som jag har längtat efter att ha en balkong!


Kommentarer
Postat av: Lina M

Hej vännen..
Det är inte så att ni kommer vara i Halmstad mellan den 30/7 och 6/8?? Vi kommer nämligen vara i Halmstad den veckan.. Vore ju superkul om vi kunde träffats där med våra små..

Kramar

Svar: Vi har planer på att vara ner den helgen i augusti men vi har inte bestämt oss än.. Om det är så, så vore det jätte kul att ses.... Vart i Halmstad kommer ni att bo?
Zandra Örneling

2012-07-07 @ 14:01:51
URL: http://maxedius.blogg.se
Postat av: Lina M

Vi kommer att bo på Guldbrannagård.. Så nu tycker jag ni bokar in den helgen.. ;)

Svar: Ska absolut tänka på saken ännu mer nu :)
Zandra Örneling

2012-07-07 @ 23:28:33
URL: http://maxedius.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0