Uttråkad

Jag är så uttråkad. Jag är så trött. Har velat sova i dag på eftermiddagen men tänkte bättre att sova i kväll i stället. Så har försökt underhålla mig. Men det har inte gott så bra för finns inget att göra. Plus att jag inte kan göra så mycket. Har ju ont när jag sitter upp, står upp, ligger ner och när jag går. Så ja vad ska man hitta på då!
Har lärt M att göra köttfärssås i dag i alla fall. Han vill lära sig att laga mer mat. Han kan ju enkla saker men nu vill han bli bra på annat. Så haft matskola. Det gick kanon och det smakade mumms!


Kollat på serierna som kom i dag. Och försöker hitta nya. Men hittar inga! Och inga bra filmer heller.
Blev sugen på att baka då min vän skrev att hon skulle baka något. Men vet att jag äter det i dag sen får vi slänga det för jag äter inte upp det.
Hungrig är jag också! Åt nyss lite grött men det räcker tydligen inte. För magen den pratar fortfarande med mig.

Känner att bloggen blir allt mer tråkigare då jag skriver om det lilla jag gör och det är typ inget!
Kanske man skulle ge upp och bara blogga när det händer något.

I morgon ska vi till doktorn med M! Så får vi se hur dödlig han är! Nä dumt skämt! Men han har lite problem med håret!

Usch kl är 20:46. Det är förtidigt att gå och lägga sig nu! Men vad ska man hitta på. Inget på tv heller!
Kanske ska sluta ta er tid på massa onödiga ord!

Hoppas ni har haft en bra tisdag!
Just det måste ju även skriva att i dag är det ju 1 hel månad kvar till BF! Nu kan jag inte ens säga att det är .. månader kvar utan nu får jag bara säga veckor eller dagar. Fast sen kan han ju få för sig att vara taskig mot sin mamma och stanna i 2 veckor till!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0