Tyst!

I dag har min mobil varit väldigt väldigt tyst! Jag och Karin som också är gravid skickar sms på whatsapp varje dag minst en 100 sms. Men hennes mobil ville inte vara snäll mot henna i dag så den har inte funkat! Och det har varit så tyst i dag!
Tror även våra män har varit nöjda över hur tyst det har varit. Men som gravdia händer det mycket som man måste prata om! Skönt att jag har henne under graviditeten!
Nu ska jag i alla fall ta och försöka sova tänkte jag! Och hoppas på bättre sömn i natt!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du jag tror inte 100 sms räcker på långa vägar faktiskt haha :D

2012-01-20 @ 11:15:48
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0