Trodde det var dags!

Trodde allvarligt att det var dags i natt. Precis när jag skulle sova så fick jag ont i hela magen, en blixtrande värk kom från båda sidorna och jag var tvungen att andas som jag har lärt mig. Skit bra med profylax. Magen var sten hård. Det höll i sig i någon minut sen släppte det. Gick på toa och känner efter ett tag samma smärta. Lägger mig ner och andas så där fint tills det släpper. Sa till M att det är nog bäst att han försöker sova lite för vem vet. Somnade också till slut. Men vaknade ungefär 1000 gånger i natt. Inget mer hände. Mer än att jag har mått illa hela natten. Och nu på morgonen har jag molande värk i ryggen och smärta i magen.
Ingen bebis i alla fall!
Min kropp spelar mig ett spratt och jag blir tokig.

Snart ska jag fixa mig själv för att sedan bege mig till Ikea. Ska bli skönt och göra något och tänka på annat!

I dag är mosters älskling 8 månader. Helt otroligt vad han har blivit stor!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0