Tina

I dag var det upp tidigt också. Skulle upp till A6 köpcentrum för att träffa underbara Tina. Senast jag såg henne var i Oktober 2010 så det var mer en ett år sedan. När jag gick igenom a6 så gick jag och log för mig själv till jag fick se henne.
Oj vilken lycka och vilket lyckorus!
Tina hade åkt 2 timmar för att få umgås med mig. Vilken underbar vän jag har!
Det var så kul att äntligen få träffa henne igen.
Vi slog ihjäl nästan 7 timmar på Espresso house. Och det kändes som 2 kanske. Har ju hänt en hel del sen vi  träffades senast. Haft en helt underbar dag! Och nu får det inte dröja länge tills vi träffars igen.
Nästa gång blir med prinsen!
Tack underbara Tina för att du kom ner till Jönköping!
<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack själv! Det var lovely att ses igen! :D Och det kommer inte att gå så lång tid igen innan vi ses igen, kram!

2012-01-10 @ 19:39:52
URL: http://delfinohamam.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Riktigt fina bilder :)

2012-01-11 @ 01:04:41
URL: http://nattstad.se/ewelinaahlund

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0