Saknar detta

I dag har vi underbart och perfekt väder för att ligga på en någon av strandstolarna (med kläder på) och somna in ett tag. En sol som kommer och går och värmen lagon mellan rundorna... Det är så härligt att slumra till utomhus och var lika härligt var det idag ♥

Så skrev någon på facebook innan! Från Alanya!
Och jag bara känner hur skönt det skulle vara att ligga där på en solstol med kläderna på och bara njuta av solen i ansiktet. Eller sitta på ett café någonstans och njuta!
Jag har aldrig varit där på vintern. Men jag kom dit i Mars ett år och det var hur skönt som helst! Kallt på kvällarna men i solen på dagarna var det riktigt skönt!
Vi har ju pratat om att skaffa lägenhet där någon gång och då ska jag banne mig åka dit när det gråa trista Sverige är som mest tråkigt.
Vi ska ju till Adana, M hemstad någon gång i oktober november. Då lär det också vara så där mysigt i solen!
Den första vår solen är så skön! Här doppade man bara fötterna i Mars!
Vi njöt av den underbara vår värmen och gjorde mysiga saker!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa nu har jag snart sett klart Revenge. haha vad fan. Orkar inte vänta :p

2012-01-14 @ 16:24:13
URL: http://nattstad.se/melvan
Postat av: lisa

nyfiken i en strut här, men vart va ni och såg att det blir en pojk? Snart är det dags ju! härligt! KRaM

2012-01-14 @ 16:25:10
URL: http://www.lisakall.se
Postat av: Erika Bergstrand

Hej Zandra! Hoppas allt är bra med er alla tre, följer dig på din underbara resa här i bloggen. Ville bara säga att du kommer ÄLSKA Adana, eller jag gör det i alla fall. Det är ganska mycket varmare där än vad det brukar vara i Antalya området. Jag har varit i Adana både under oktober och januari. I oktober var det fortfarande väldigt varmt vissa dagar och i Januari sken solen ofta och starkt, vi svenskar skulle lätt kalla det för försommar, kvällarna blir lite kalla dock och inomhus blir det iskallt så fort man inte eldar men allt det här vet du säkert redan om. Blev bara så till mig när jag såg att ni ska dit, jag saknar verkligen den staden och vill tillbaka igen i framtiden. Lycka till med allt nu, kommer att fortsätta följa ert liv tillsammans :) PUSS!

2012-01-14 @ 17:44:22

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0