Pluggar dag

I dag var det bara att gå upp ur sängen. Ingen bra sömn precis. Vaknat upp ett antal gånger i natt. Så det blev en sovmorgon i dag!
Men nu sitter jag framför datorn hos m&p och pluggar. Och det går framåt. Snart färdig med alla frågor. Som jag har planerat att bli i dag.
Sen är det bara inlämningarna kvar. 3 st. Får försöka göra en på en dag. Sen är det bara att öva till provet.
Känner att jag vill hinna klart detta så fort som möjligt!
För ibland känns det som han verkligen är på G ut haha.

Men självklart måste jag ta små pauser och kolla in face, blogg och bloglovin. Haha Men annars hade jag nog slutat för länge sedan!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0