Jag är kär!

Tror jag har lyckats med det jag har försökt med nu i några veckor. Att vända tillbaka på dygnet!
I dag hade vi inget planerat och jag såg en söndag med noll saker att göra.
Men efter ett tag så gick M i väg och träffade en vän. Och jag följde med mamma, pappa och bror upp till syster med familj.
Och vad Leon sken upp när han såg sin släkt komma. Gullegris och jag är så kär i han.
Fikade och mös. Han sprang runt där i sin gåstol och såg så stor ut.
Vi kollade i en gammal reseväska på kläder vi hade när vi var små. Så plockade med mig lite kläder som jag ska tvätta.


Längtan efter min son är blir ju bara större när man får se vad som kommer komma ut.
Folk undrar om jag är nervös inför förlossningen. Men jag är inte ett dugg nervös. Jag tycker bara det ska bli så skönt att bli människa igen!
Senaste dagarna har huvudvärk varit min ovän! Och jag har druckit så mycket vatten! Det leder ju till att jag blir kissenödig och med mini blåsa så måste jag gå ett x antal gånger på toa. Så jag ljuger inte om jag går varje kvart. Speciellt på kvällen!

Duschen är min bästa vän! Då det är så skönt när man har ont i ryggen stå där under med värm stråle. Men vad jag skulle vilja ha badkar. Jag dör! Nästa gång blir det ett måste. Plus att jag vill att mitt barn ska kunna bada. Jag vet själv när jag var barn och vi badade varje fredag. Något vi alla längtade efter varje fredag! Den traditionen vill jag föra vidare.

I morgon är det dags för föräldrakurs. Och i morgon ska vi få veta mer om BVC! Ska bli skoj att träffa dom andra igen! Och få mer info om allt.
Ett sådant här kanske

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du problem med huvudvärk så kontakta bm. Det KAN vara ett tecken på högt blodtryck och det är inte bra. Ring och be dem kollad det.



Kram

2012-01-22 @ 22:07:10
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0